måndag 24 februari 2014

Reklamfri

Foto: Jens Rydell (C)

Jag testade att lägga in lite reklam på bloggen, bara för att se om det över huvud taget går att tjäna några extra ören. Och nej, det går inte. Eller jo, kanske, om man har en extremt välbesökt blogg. Men nu är testet över, reklamen är borta, både här och på fladdermus.net. Eller nåja, jag fortsätter att göra reklam för egna alster och högst relevanta saker med koppling till det egna. Jag utesluter inte heller ett och annat betalt inlägg framöver, där finns ändå lite pengar att hämta och så dyr är inte min själ. Men reklambanners ska ni slippa, det kan jag lova, nästan.

Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...